Dissemination

1. Celebrate diversity - Γιορτάζοντας τη διαφορετικότητα!
Στο πλαίσιο συνεργασίας του προγράμματος e twinning οι μαθητές συυνεργάστηκαν και έγραψαν ένα τραγούδι για τη διαφορετικότητα. Το τραγούδι ερμήνευσε μαθήτρια του σχολείου.





2. Δημιουργία του παρόντος ιστολογίου με τίτλο «Environmental migration: our voice, our power».

3. Συνεργατικές διαδικτυακές κλειστές κοινότητες “Environmental migration” α) Google+ (https://plus.google.com/u/0/communities/101826809204954499059) και 
β) facebook 

Αποτελέσματα: ενημέρωση, αυτορρύθμιση διάδραση μελών, συνεργατική κουλτούρα, επικοινωνία, υπέρβαση χρονικών/τοπικών περιορισμών διασύνδεσης.
 


4. Υλοποίηση συνεργατικών ραδιοφωνικών εκπομπών.

Αποτελέσματα: Διαδικτυακή διεθνή συνεργασία εκπαιδευτικών/μαθητών, προβολή πανανθρώπινων αξιών, κινητοποίηση ενδιαφέροντος, ενεργός μάθηση, κριτική σκέψη, προσωπικές συνθέσεις, μεταφορά/διάχυση παραγόμενου υλικού, «αυτενέργεια».
 α) Συνεργασία με την ΕΡΤ3. Δημιουργία ζωντανής ραδιοφωνικής εκπομπής του 102FM της ΕΡΤ3 «Τα παιδιά είν’ εν τάξει». Οι μαθητές παρουσίασαν ζωντανά στις 5  Φεβρουαρίου 2017 την ραδιοφωνική εκπομπή την μετανάστευση με σκοπό να εκφραστεί η οπτική των μαθητών για ένα τόσο ζωτικής σημασίας θέμα.
Η εκπομπή έγινε στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκών προγραμμάτων και διάχυσης ευρωπαϊκών αξιών, αλλά και της ενίσχυσης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό κ. Ξανθή Αλμπανάκη. Ευχαριστούμε τον κ. Μακρή υπεύθυνο της δράσης για την ευκαιρία που δίνει τους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς να ανοίξουν οι πόρτες σχολείου! Δείτε την οπτικοποιημένη εκδοχή της εκπομπής!


β) Ανάρτηση του ηχητικού αρχείου της εκπομπής στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (http://video.sch.gr/asset/detail/S2RKWOgQLkGZ4TRMVEjEIysZ).

γ) Συνεργασία με το μαθητικό ραδιόφωνο European School Radio στο πλαίσιο:
  •  της ερευνητικής εργασίας της Α΄Λυκείου με θέμα την μετανάστευση και με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κ. Ξ. Αλμπανάκη. Οι μαθητές δημιούργησαν συνεργατικά ραδιοφωνικές εκπομπές, οι οποίες μεταδόθηκαν σε τακτές ημερομηνίες. 
  • στο μάθημα της γαλλικής γλώσσας και της ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Τρ. Σύβακα. Στo πλαίσιο της διάχυσης για τη δράση του "Environmental migrants" εντάχθηκαν και τα δύο έργα e-twinning. Τα έργα αυτά προωθούσαν τις αξίες του υποβαλλόμενου έργου και λειτούργησαν παράλληλα.

"Hχητικό μήνυμα:"Να σώσουμε τον πλανήτη". 

 

Comment aider à sauver la planète?
Soutenez l`education dans les pays en voie de développement
Protégez l’ environnement
N’ utilisez pas plus d’ une voiture
Achetez vos meubles dans les magasins de dépôt vente
Ne jetez pas vos déchets par terre
Mettez la pression à des sociétés pour qu’ elles fabriquent des produits qui durent plus longtemps
Partez en campagne
Participez au recyclage
Sauvez les animaux
Aidez les gens qui souffrent de pauvreté
Partagez de la gentillesse et des sourires
Prenez l’ initiative de petites actions touts les jours
Arrêtez le trafic d’ êtres humains
Arrêtez le travail des enfants

Πώς να βοηθήσετε να σώσουμε τον πλανήτη;
Στηρίξτε την εκπαίδευση στις αναπτυσσόμενες χώρες
Προστατέψτε το περιβάλλον
Μην χρησιμοποιείτε περισσότερα από ένα αυτοκίνητα
Αγοράστε τα έπιπλά σας από καταστήματα μεταχειρισμένων
Μην πετάτε σκουπίδια στο έδαφος
Πιέστε τις εταιρείες να κατασκευάζουν προϊόντα που διαρκούν περισσότερο
Πηγαίνετε (να κατοικήσετε) στην εξοχή
Συμμετέχετε στην ανακύκλωση
Προστατεύστε τα ζώα
Βοηθήστε άτομα που υποφέρουν από τη φτώχεια
Μοιράστε ευγένεια και χαμόγελα
Πάρτε πρωτοβουλία μικρών δράσεων καθημερινά
Σταματήστε την εμπορία ανθρώπων
Σταματήστε την παιδική εργασίa


 5. Πλατφόρμα ευρωπαϊκού προγράμματος e-twinning
 
Το πρώτο έργο επιγράφεται: Dans la radio, ma voix est un personnage (διαθέσιμο στο : https://twinspace.etwinning.net/24953).

 Εικ.1 Συγγραφή ιστοριών


Εικ. 2 Τηλεδιάσκεψη καθηγητών

  Το δεύτερο έργο επιγράφεται: " Allô Le Monde, Est-ce que tout va bien? / Hello World, Is everything alright?" και είναι διαθέσιμο στο: https://twinspace.etwinning.net/24227).
Poster Πειρ.ΓΕΛ ΠαΜακ για την Περιβαλλοντική μετανάστευση και τα οικολογικά προβλήματα
Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να ευαισθητοποιήσει τους νέους στα δεινά του κόσμου μας και να τους προσκαλέσει να επινοήσουν τρόπους θεραπείας. Σήμερα οι ειδήσεις δεν είναι καλές, τα πιο πολύτιμα δικαιώματά μας απειλούνται… Οι μαθητές λοιπόν καλούνται να γίνουν οι αγγελιοφόροι της ειρήνης, της αγάπης και της ανοχής για να ξαναδώσουν ελπίδα στον κόσμο μας.

6. Δημοσίευση άρθρων στον τοπικό τύπο και το μαθητικό ηλεκτρονικό περιοδικό «Οι ΈμΠειροι» με θεματικές: Η Ευρωπαϊκή Ένωση και η ιστορία της, (http://omilosdimosiografiaslykpeir.blogspot.gr/2016/03/blog-post.html) και Χώρες υποδοχής ή αποθήκες ψυχών, (http://omilosdimosiografiaslykpeir.blogspot.gr/2016/03/blog-post_27.html). 
 
7. Επίσκεψη στο σχολείο μας του Επικεφαλής του τομέα Ηθικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες


Επίσκεψη του Επικεφαλής του τομέα Ηθικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες κ. Ισίδωρου Καρατζά στο σχολείο μας την 1η Δεκεμβρίου 2016. Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο διεπιστημονικού project για ζητήματα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων σε μαθητές της Γ΄ Λυκείου. Κατά τη διάρκεια της δράσης οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με τον Επικεφαλής του τομέα Ηθικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και να θέσουν ερωτήματα που σχετίζονταν με ζητήματα Βιοηθικής, Γενετικής κ.α. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ισίδωρο Καρατζά για την ευκαιρία που έδωσε στους μαθητές του σχολείου μας! 


8. Web conference και επίσκεψη/workshop από τον συνεργάτη της ομάδας έργου «S.A.M.E. WORLD SUSTAINABILITY AWARENESS MOBILISATION ENVIRONMENT in the Global Education for EYD 2015» κ. Αν. Παπανικολάου στις 7/4/2017. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τον σκοπό του προγράμματος και να πάρουν ιδέες για τρόπους δράσης.
 

 9.  Web conference/workshop (28/4/2017) με τον κ. Λ. Αντωνακόπουλο, Επικεφαλής και εκπρόσωπο του Γραφείου Ενημέρωσης Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα (περιβαλλοντική μετανάστευση, κλιματική αλλαγή).




10. Web conference με το Αρσάκειο Σχολείο Θεσσαλονίκης (παρουσίαση εργασιών & Debate μαθητών μέσω Skype -ανθρώπινα δικαιώματα, βραβεία Ζαχάρωφ, γυναίκα και περιβαλλοντική εκπαίδευση).
 
11. Δίκτυο συνεργαζόμενων σχολείων της Unesco/(ASPnet).
Tα Συνεργαζόμενα Σχολεία δεσμεύονται να προωθήσουν τα ιδανικά της UNESCO υλοποιώντας πιλοτικά προγράμματα, που στόχο έχουν να καταστήσουν τους νέους ανθρώπους ικανούς ν’ αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά της προκλήσεις ενός περίπλοκου και συνεχώς αναπτυσσομένου κόσμου. 

12. Επίσκεψη στο Προσφυγικό Μουσείο Νεάπολης
13. Επιστημονικό Κέντρο Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ, Digital Earth, http://www.digital-earth.edu.gr/index.php/el/

14. Συνεργασία με το Ίδρυμα Ρόζα Λουξεμπουργκ-Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις/εκπαιδευτικό υλικό «Το πιο κρύο Καλοκαίρι».


Συμμετοχές: α) 3ο Μαθητικό Συνέδριο  “Η θεολογία διαλέγεται με τον σύγχρονο κόσμο” με αντίστοιχη θεματική για την μετανάστευση στην Ξάνθη, 18-19 Μαρτίου 2017, β) 4ο Μαθητικό Συνέδριο Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Βιώσιμη Πόλη»: «Μια πόλη για όλους» (Δημαρχιακό Μέγαρο Θεσσαλονίκης) γ) 10ο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης Δήμου Θεσσαλονίκης με θέμα: Οι μαθητές γράφουν ποίηση δ) Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Unicef «Σχολεία Υπερασπιστές των Παιδιών» ε) Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2017 της Action Aid στ) Ενημερωτικές εκδηλώσεις/παρουσίαση project (μαθητές/γονείς/εκπαιδευτικοί)-Παγκόσμια Ημέρα της Ευρώπης η) Ένταξη στο εθνικό και διεθνές δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Νέοι Δημοσιογράφοι για το περιβάλλον».




 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου